Kategorie

Gwarancja / reklamacja


Jeśli otrzymany przez Państwa towar będzie posiadał wady techniczne, prosimy o niezwłocznego zarejestrowanie takiego zdarzenia, w celu wyjaśnienia sprawy, poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z pracownikiem : sklep@tattera.pl lub +48794750400.

Towar taki należy odesłać na nasz adres nie później niż w ciągu 10 dni od dnia jej dostarczenia. 

SAPOL - 4 PATRYK KWAK

UL. KS. JANA TWARDOWSKIEGO 15

55-200 OŁAWA


Reklamowany towar odesłany do nas musi być czysty. 

Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć wypełniony formularz reklamacyjny, który powinien zawierać dokładny opis reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał dowodu zakupu – faktura VAT lub paragon.

Klient ponosi koszty odesłania do nas reklamowanego towaru. Nie przyjmujemy paczek przesyłanych do nas w formie przesyłki za pobraniem.

Towar przyjęty do reklamacji zostaje wymieniony na identyczny lub inny uzgodniony z Klientem. W takim przypadku sklep Tattera ponosi koszt wysyłki.

W przypadku, gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.

Rzeczy wysłane w formie gratisów nie podlegają gwarancji/reklamacji.