Kategorie

Zwroty / wymiany

Zwroty/wymiany

 Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki, jeśli produkt nie był używany (jest czysty, pozbawiony zapachu, nie jest uszkodzony lub zniszczony oraz posiada oryginalne opakowanie oraz metkę). 

Zakupy on-line rządzą się swoimi prawami. Nie ma tu możliwości przymierzenia czy „namacalnego" kontaktu z odzieżą. Dlatego, jako że najbardziej zależy nam na Państwa zaufaniu i wygodzie, każdy zakupiony u nas towar można również  zwrócić lub wymienić. Jesteśmy  rzetelni i elastyczni , co sprawia , że zakupy na naszej stronie są bezpieczne.

Prosimy o dokładne zapakowanie i zabezpieczenie przesyłki, gdyż uszkodzony w transporcie towar nie podlega reklamacji.

Koszt dostarczenia  ZWRACANEGO/ reklamowanego/ wymienianego Towaru

do Sprzedającego pokrywa Klient.

Przyjmujemy towary zakupione wyłącznie w naszym sklepie.

 

Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem!

Zwroty oraz wymiany rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.

 Zwracając towar należy do przesyłki dołączyć wypełniony formularz oraz kopię dowodu zakupu  (paragon/faktura).

W razie jakichkolwiek wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@tattera.pl  lub telefonicznie:+48794750400. Udzielimy Ci wskazówek,odpowiemy na wszystkie pytania.

 

  • W momencie zwrotu towaru formularz : POBIERZ (w opisie należy wpisać powód zwrotu)
  • Wymiany towaru na inny model bądź rozmiar : POBIERZ (w opisie należy wpisać jaki model/rozmiar ma być na wymianę)
  • Reklamacja : POBIERZ (w opisie należy wpisać dokładną wadę asortymentu)

 

Zwroty prosimy przesyłać na adres:

SAPOL - 4 PATRYK KWAK

UL. ŻEROMSKIEGO 1E

55-200 OŁAWA